dag 1 - bild på mig plus 15 fakta

ligger hemma och är super sjuk. känns som att hela min kropp är förlamad. orkar inte göra någonting alls... en imorn ska jag upp efter en hel vecka hemma. jag ska till john bauer och vara där från 8 till 11, wish me luck!
1- jag är otroligt beroende av människor och allmän närhet. jag klarar inte av att vara hemma själv mer än en timma.
2- jag har lätt för att få en snabb uppfattning om folk när jag bara träffat dem en gång.
3- jag har då också lätt för att se om jag tycker om dem eller inte, och när jag bestämt mig för något brukar det ofta vara svårt att ändra på det.
4- jag har svårt för att uttrycka känslor, väldigt svårt.
5- jag skrattar ofta, nästan hela tiden. spelar ingen roll vilket humör jag än är på eller om jag är arg eller gråter.
6- jag borstar tänderna ungefär 3 gånger om dagen, om inte mer. speciellt om jag bara är hemma. älskar mint smaken
7-hatar godis egentligen, kan äta det ibland, hatar chips också men äter det ändå
8- jag skulle kunna leva på att äta sushi hela livet. det finns ingen mat jag älskar mer än sushi.
9- jag har svårt för att tycka om någon.
10- jag kan inte sova med öppen dörr.
11- jag kan inte sova när någon ligger för nära mig, det är det värsta jag vet.
12- jag blir knappt brun i den svenska solen, jag måste sola solarium om jag ska bli brun i solen på sommarn.
13- jag är väldigt öppen, säger för det mesta vad jag tycker och tänker. kan vell vara en mindre bra egeskap också.
14- jag älskar sorbet. godaste som finns!
15- det finns inget jag tycker om mer än mina vänner och min mamma.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0