hej igen

hej, jag lever. kom på att jag hade en logg för cirkia 2 timmar sen haha. nu när jag varken har skola eller jobb, alltså ingenting för mig så kan jag väl slänga in ett inlägg. idag har jag suttit inne på arbetsförmedlingens hemsida och letat jobb i cirka 3 timmar. lol. känner mig lite som en invandrare haha. just nu sitter jag hemma hos Samuel och försöker skriva ett cv men min koncentrationsförmåga vill inte va med mig idag. så jag tyckte det här verkade lite  roligare. mitt liv idag... hum. det är väl lite upp och ner, det händer väl inte så mycket. tp absolut ingenting. jag sover äter hänger med vänner. helger onsdagar är jag ute. finns inget intressant i det hela haha. känns som att det hände mer i ens liv när man var mindre, önskar att jag inte va så korkad och tog bort mina gamla inlägg från bloggen, dem var så roliga att läsa :( inget man kan göra något åt nu men men aldig ett misstag alltid en läxa. aja det här med bloggande är ihnte min grej längre, jag är för djup för att skriva blogginlägg. dem blir bara långa utdragna och deppiga. så nu avgår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0